گارانتی و خدمات پس از فروش

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های ما بوده است و در این راستا می‏‌کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب گارانتی و خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است که به شرح زیر است :
1-قبل از هر چیز اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد، اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا   روز پس از دریافت محصول ، به گالری فرنود اطلاع داده شود تا نسبت به تعویض آن اقدام گردد .
2-تمامی زیورآلات طلا گالری فرنود اگر به علت استفاده نادرست خراب نشده باشد و خرابی ذاتا در محصول وجود داشته باشد شامل گارانتی تعویض یکساله شده که بصورت رایگان است ، همچنین تمامی زیورآلات طلا به مدت سه سال شامل خدمات پس فروش و تعمیر رایگان هستند.
3-سایر متعلقات غیر طلایی مانند برلیان ، سنگ و چرم و بند و ... نیز شامل خدمات پس از فروش یکساله و تعمیر رایگان هستند .
4-در موارد 2 و 3 اگر نیاز به تعویض متعلقات یا افزودن طلا باشد هزینه متریال مصرفی از مشتری اخذ می گردد.
5-در صورت بروز مورد 1 هزینه ارسال تماما بر عهده گالری فرنود خواهد بود در غیر اینصورت هزینه ارسال از مشتری اخذ میگردد .

در صورت بروز موارد فوق الذکر با شماره 09333276663 تماس بگیرید.